Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Κορωνάκης: Αποχωρώ από το ΣΥΡΙΖΑ – Μένω ενεργός στη ριζοσπαστική αριστερά

Copy & Paste: http://www.koutipandoras.gr
Την αποχώρησή του από τον ΣΥΡΙΖΑ ανακοίνωσε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook ο Τάσος Κορωνάκης. Τον Αύγουστο είχε παραιτηθεί από τη θέση του γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος λόγω διαφωνίας του με τις επιλογές και τη στάση της κυβέρνησης.
«Είναι γνωστό πως εδώ και καιρό έχω αποστασιοποιηθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ. Καθώς οι λόγοι που με οδήγησαν στην παραίτηση μου συνεχίζουν να ισχύουν, και η απόσταση μου από την κυβερνητική πολιτική συνεχώς μεγαλώνει, σήμερα συναντήθηκα με τον νέο γραμματέα της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ και του δήλωσα την παραίτηση μου από την ΚΕ και την αποχώρηση μου από τον ΣΥΡΙΖΑ», γράφει ο Τάσος Κορωνάκης.
Το πρώην στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ τονίζει μάλιστα ότι θα παραμείνει ενεργός πολιτικά στη ριζοσπαστική αριστερά.
«Προφανώς η αποχώρηση μου δεν συνδέεται με την συμμετοχή μου σε κάποια άλλη οργάνωση ή κόμμα της αριστεράς, όπως εδώ και καιρό γράφεται, αν και φυσικά θα παραμείνω πολιτικά ενεργός στην ριζοσπαστική αριστερά»
Όπως καταλήγει, «οι απαντήσεις είναι δύσκολες, οι ευθύνες πολλές και ο αναστοχασμός απαραίτητος»

Δεν υπάρχουν σχόλια: