Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Ν.Αθανασίου: «Δεν θα πρέπει οι πολιτικοί να παραμένουν δημοσιογράφοι. Αλλά εμένα ουδείς μου ζήτησε να καταθέσω την ταυτότητά μου». Κ. Μπετινάκης προς ΕΣΗΕΑ: «Να διαγραφούν ΟΡΙΣΤΙΚΑ από τους καταλόγους της Ένωσης όσοι ψηφίσουν το ν/σ»

Copy & Paste: http://www.zougla.gr
Διαφωνία πρώην γγ της ΕΣΗΕΑ με βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ
Δεν μπορώ να γνωρίζω αν ο φίλος και συνάδελφος Νάσος Αθανασίου, επηρεάστηκε από όσα είπαμε λίγο πριν πάει στο πάνελ για την παρουσίαση του βιβλίου του Αντώνη Κοκορίκου.
Τα λεγόμενά του όμως -αναφερόμενος όχι στο βιβλίο, αλλά σε προσωπικό του πιστεύω- παρουσία μεγάλου κοινού, μου έκαναν μεγάλη εντύπωση και γι αυτό πρότεινα με επιστολή μου στη ΔΣ της ΕΣΗΕΑ:
Προς το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ
Αφορμή για την επιστολή μου προκάλεσε μία φράση του συναδέλφου -ως προς το σκέλος του δημοσιογράφου- βουλευτή Νάσου Αθανασίου, στην παρουσίαση του βιβλίου του συναδέλφου Αντώνη Κοκορίκου, χτες το βράδυ.
Είπε λοιπόν ο Νάσος ότι «πιστεύει πως δεν θα πρέπει οι πολιτικοί να παραμένουν δημοσιογράφοι. Αλλά εμένα ουδείς μου ζήτησε να καταθέσω την ταυτότητά μου». Διαφωνώ με την άποψή του, επειδή πιστεύω πως ο δημοσιογράφος παραμένει ΠΑΝΤΑ δημοσιογράφος.
Θα μπορούσε ωστόσο το ΔΣ της Ένωσής μας να καλέσει τους βουλευτές δημοσιογράφους και να τους προειδοποιήσει ότι θα διαγραφούν ΟΡΙΣΤΙΚΑ από τους καταλόγους της Ένωσης, εάν ψηφίσουν να ισχύσει νομοσχέδιο που καταργεί εκείνο που αποκαλούσε ο αξέχαστος Νίκος Καραντηνός «όσια και ιερά» του επαγγέλματος.
Θα πρέπει κάποια στιγμή κι αυτοί να διαλέξουν με ποιους θα πάνε και ποιους θα αφήσουν.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς 
Κώστας Μπετινάκης
----------------------------------------------
Όταν μάλιστα, είπε εξυμνώντας τους εκδοτικούς οίκους που εκδίδουν βιβλία δημοσιογράφων, «ενώ θα έπρεπε να τα εκδίδει το Μορφωτικό Ϊδρυμα της ΕΣΗΕΑ», δεν άντεξα και του φώναξα από κάτω:
«Εδώ ξηλώνετε το αγγελιόσημο, και πανε οι επικουρικές συντάξεις, που να βρεθούν χρήματα για εκδόσεις,,,»
ΥΓ. Ο Νάσος Αθανασίου έχει διατελέσει και μέλος του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ.
Πηγή: styx.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: