Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Αρνούνται τις κατηγορίες ο εκδότης και οι δημοσιογράφοι - Τι υποστήριξαν στις απολογίες τους

Copy & Paste: http://www.enikos.gr Της Άννας Κανδύλη
Αρνούνται τις κατηγορίες ο εκδότης και οι δημοσιογράφοι - Τι υποστήριξαν στις απολογίες τουςΑρνούνται τις κατηγορίες που τους αποδίδονται οι δημοσιογράφοι Τάκης Μουσσάς και Χρηστός Φράγκου καθώς και ο εκδότης  Παναγιώτης Μαυρίκος.
Ο τελευταίος μάλιστα ισχυρίζεται πως εν αγνοία του οι άλλοι χρησιμοποιούσαν το όνομα του στις   συνομιλίες τους.
Οι τρεις κατηγορούμενοι για εκβίαση απολογούνται από το πρωί στον 1ο ειδικό ανακριτή χωρίς την παρουσία συνηγόρου καθώς ο Δικηγορικός Σύλλογος δεν χορήγησε άδεια.
ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Στο υπόμνημα του  ο Παναγιώτης Μουσσάς ,το οποίο υπογράφει ο ίδιος, αφού σημειώνει ότι οι κατηγορίες  εις βάρος του είναι "απολύτως αβάσιμες, παντελώς ανυπόστατες και στηρίζονται μόνο στη μεθοδευμένη μήνυση της μοναδικής μάρτυρας", ζητά να μην κριθεί προφυλακιστέος καθώς δεν είναι ύποπτος φυγής ή τέλεσης νέων αδικημάτων και έχει μόνιμη κατοικία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ενώπιον του ανακριτή, υποστήριξε ότι η επικοινωνία και οι διάλογοι είναι στο πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας και  της επιδίωξης του για εξασφάλιση διαφημιστικής ύλης στα έντυπα που συνεργάζονταν.
Χαρακτήρισε θεμιτό να προσπαθεί να συγκεντρώνει διαφημιστική ύλη είτε από δημόσιο φορέα είτε από ιδιωτική επιχείρηση. Όσον αφορά στις ηχογραφημένες συνομιλίες στις οποίες ο ίδιος ακούγεται να απειλεί την καταγγέλλουσα Αμαλια Κάτζου βάζοντας στο στόχαστρο το ανήλικο παιδί της, ο κατηγορούμενος φέρεται να υποστήριξε ότι: "Σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε επιδίωξη απειλής για το παιδί, πολύ περισσότερο αφού υπήρχε πολυετής γνωριμία. Γνώριζα το παιδί από μωρό. Από τις αποσπασματικές απομαγνητοφωνήσεις δεν προκύπτει καμία απειλή, αντίθετα προκύπτει ο διάλογος που υπήρχε και το ενδιαφέρον μου να ρωτάω τη μητέρα για το παιδί της".

ΜΑΥΡΙΚΟΣ:ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΑ
Ο Παν. Μαυρίκος, εκδότης της εφημερίδας "ΑΚΡΟΠΟΛΗ" υποστήριξε ότι είναι θύμα.
"Ήταν μια συνηθισμένη διαδικασία διαφημιστικής καταχώρησης. Είμαι θύμα πολιτικών και επιχειρηματικών συμφερόντων εξαιτίας της αδέσμευτης δημοσιογραφικής μου πένας. Η δικογραφία είναι αποτέλεσμα κατασκευής με σκοπό την  ηθική και σωματική εξόντωσή μου και την απαξίωση του δημοσιογραφικού και επαγγελματικού μου προφίλ. Λόγω των θεμάτων που καλύπτω και των προτάσεων μου που είναι προσωπικές απόψεις και όχι κατευθυνόμενες από συμφέροντα, έχω αναπόφευκτα δημιουργήσει πολλούς αντιπάλους και ανταγωνιστές που κρυφά και φανερά έχουν εκδηλώσει την πρόθεσή τους να με βλάψουν. 
Είμαι εντελώς ξένος ως προς αυτά που συμβαίνουν σε συνεννοήσεις και συνομιλίες πίσω από την πλάτη μου ανάμεσα σε πρόσωπα που γνωρίζονται άριστα και συνεργάζονται επί σειρά ετών, δηλαδή την καταγγέλλουσα και τους δυο συγκατηγορούμενους μου.
Το όνομά μου και η εφημερίδα μου χρησιμοποιήθηκαν από τον  Μουσσά στις συνομιλίες του με την Κάντζου σαφώς εν αγνοία μου είτε για να δείξει δυνατότητες επιρροής που στην πραγματικότητα στερείται και να εντυπωσιάσει, είτε επειδή σκόπιμα χρησιμοποιήθηκε από τη στενή φίλη του Κάτζου. 
Σε πλήθος καταγεγραμμένων συνομιλιών μεταξύ Μουσσά και Κάτζου αποδεικνύεται στενά φιλική έως και ερωτική σχέση, η οποία καταρχάς αποκλείει το ενδεχόμενο εκβίασης σε βάρος της αφού το κλίμα είναι πάντοτε εύθυμο, οικείο και χαλαρό και επιπλέον η τόσο ιδιαίτερη μεταξύ τους σχέση καταρρίπτει το σενάριο μιας εκβιαστικής προσέγγισης από τον έναν στον άλλον".

ΟΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ
Προκειμένου  ο Μαύρικος να ενισχύσει τον ισχυρισμό του περί στενής σχέσης της Αμαλίας Κάτζου με τον δημοσιογράφο Τάκη Μουσσά επικαλείται σχετικές συνομιλίες: 
Κάτζου: Δεν είμαι ξανθιά.....είμαι μελαχρινή 
Μουσσάς: Είσαι σέξι θεία Λόλα 
Κάτζου: Χαχαχα....έλα....έλα 
Σε άλλη συνομιλία ακούγονται τα εξής:
Κάτζου: Θα με πας που θα με πας για μασάζ. Τι είπες; ....
Μουσσάς: Δεν σε πάω για μασάζ εγώ θα σου κάνω μασάζ αγάπη μου μη μπερδεύεσαι
Κάτζου: Αααααα...Ααααα.....Πονηρούλη, πονηρούλη 
Μουσσας: Ξέρω να κάνω και μασάζ 
Κάτζου: Ξέρεις να κάνεις και μασάζ μαζί με όλα τα άλλα; 

ΜΑΥΡΙΚΟΣ:ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ
Κατά τον Μαυρίκο  "η κατηγορία για τη δήθεν εκβίαση πλήρως διακωμωδείται και από το γεγονός ότι η ΕΥΔΑΠ πλήρωσε όλα τα τιμολόγια τη Δευτέρα 22.2 .'16, δηλαδή την ημέρα της σύλληψης. Αν δηλαδή η Κάτζου και το τμήμα δίωξης εκβιαστών είχαν πεισθεί ότι εγώ είμαι εκβιαστής και δεν ήταν κατασκευασμένη η όλη υπόθεση, τότε γιατί δεν ενημέρωσαν τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ να μην πληρώσει τα τιμολόγια και μάλιστα με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας, αλλά να επιδιώξει πληρωμή είτε με προσημειωμένα χαρτονομίσματα είτε με παράδοση επιταγής...; Η συναλλαγή ήταν νόμιμη. "
Ο κατηγορούμενος υποστηρίζει ότι η εφημερίδα του υποστηρίζει το δεξιό χώρο και ότι δεν θα μπορούσε ποτέ να υποστηρίξει την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και παράλληλα να επιτίθεται στη ΝΔ που είναι μείζονα αντιπολίτευση. 
Όσον αφορά στις συνομιλίες για τα ΕΛΠΕ ο Μαύρικος υποστηρίζει : "Ο Μουσσάς αναφέρει τα ελληνικά πετρέλαια που δίνουν 50.000 ευρώ το χρόνο εννοώντας το προφανές, ότι τα χρήματα αυτά αφορούν διαφημιστικές καταχωρήσεις βάση σύμβασης. ....Ουδέποτε αυτή η εταιρεία έχει καταγγείλει οτιδήποτε. Η αναφορά του Μουσσά: "Να μην είναι 100.000 ευρώ το χρόνο" είναι μια απλή ευχή ότι θα μπορούσαν να δίνουν και παραπάνω ή οποία επίσης καταρρίπτει και το σενάριο της εκβίασης".

Δεν υπάρχουν σχόλια: