Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Εκτός ΕΛ.ΑΣ. ο Σφακιανάκης της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

Copy & Paste: http://tvxs.gr 
Εν αποστρατεία έθεσε το Ανώτατο Συμβούλιο Κρίσεων της Αστυνομίας τον Μανώλη Σφακιανάκη, που συνέδεσε το όνομα του με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
Ο ίδιος σχολίασε σκωπτικά την απόφαση με ανάρτηση του στο Facebook και ανακοίνωσε ότι τη Δευτέρα θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου σχετικά με το θέμα.
Όπως έγραψε:
Το πλήρωμα του χρονου έφτασε η πτήση προσγειώθηκε πλην όμως δεν έχει φτάσει στο τελικό προορισμό. Φίλοι μου σας ανακοινώνω ότι από σήμερα θα με βρίσκεται στο Ινστιτούτο μου που για σας δημιουργώ. Η Αστυνομία σήμερα αποφάσισε ότι δεν θέλει άλλο τις υπηρεσίες μου, εγώ όμως θα συνεχίζω να τις δίνω, όπως με ξέρατε μέχρι σήμερα! Το πρόγραμμα μου για τος επισκέψεις ανά Νομό θα σας το ανακοινώσω σύντομα ... σε συνέντευξη Τύπου την Δευτέρα 23/1 Κ ώρα 19:30 στο INTERCONTINENTAL. Καλή Αρχή σε όλους μας Κ είναι πολλοί αυτοί που θα ακολουθήσουν το νέο εγχείρημα - στόχο ανά την Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: