Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το μόνο που ξέρω είναι η δουλειά (video)

Ο 23χρονος καλαθοσφαιριστής, ο νεαρότερος ξένος παίκτης στην ιστορία του NBA Γεννήθηκε στην Αθήνα αρχές Δεκεμβρίου του 1994.
Παιδί μεταναστών από το Λάγος της Νιγηρίας. Οι γονείς του (ο πατέρας του πρώην επαγγελματίας ποδοσφαιριστής στη Νιγηρία και η μητέρα του αθλήτρια του άλματος εις ύψος) ήρθαν στην Ελλάδα το 1991. Ο μεγαλύτερος του αδελφός έμεινε πίσω στο Λάγος. Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελλάδα, όπως και τα τρία από τα αδέλφια του, Θανάσης, Κώστας, Αλέξης.
Μέχρι τα 18 του δεν ήταν πολίτης ούτε της Ελλάδας ούτε της Νιγηρίας. Δεν είχε επίσημα χαρτιά. Μεγάλωσε στα Σεπόλια δουλεύοντας στις υπαίθριες αγορές για να βοηθήσει το σπίτι. Με το μπάσκετ ξεκίνησε το 2007. Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ.
«Η θυσία των γονιών μου. Χωρίς αυτούς δεν θα ήμουν εδώ γιατί δούλεψαν σκληρά για μένα και τ' αδέλφια μου. Είναι δουλειά. Αν δεν έβλεπα τους γονείς μου να δουλεύουν κάθε μέρα να μας δώσουν ένα πιάτο φαγητό, δε θα μου είχε μείνει αυτό στο μυαλό. Εγώ το μόνο που ξέρω αυτή τη στιγμή είναι δουλειά. Και σε ότι κάνω, δουλεύω σκληρά. Όχι μόνο στο μπάσκετ, σε ότι κάνω. Εγώ έχω μάθει να δουλεύω σκληρά γιατί είχα τους γονείς μου να το κάνουν αυτό για 18 χρόνια...»,  απόσπασμα από την επίσημη συνέντευξη του All Star Game.

Δεν υπάρχουν σχόλια: